Smart - Kamelot Jr

Wspaniała łamigłówka dla przedszkolaków!

Oferta ograniczona czasowo:
96,25 zł 125,00 zł -23%
Brutto
Ostatnie sztuki w magazynie
Opis

Bądź rycerzem i uratuj królową!

Rycerz i królewna zostali uwięzieni w osobnych wieżach z klocków. Aby ich połączyć, musisz pomóc królewnie zbudować drogę ucieczki, albo rycerzowi - przerzucić most.

Czy potrafisz tak ułożyć pięknie wykonane drewniane klocki, aby powstała droga, która połączy zakochaną parę? Zadania kształcą umiejętność logicznego myślenia i rozwijają wyobraźnię przestrzenną.

Ta gra zapewni dzieciom wiele dni wspaniałej rozrywki i doskonałych ćwiczeń!

DSC08592-4.jpg

   

J. - 4 lat:

"Bardzo chciałem mieć tę grę. Podoba mi się przeprowadzanie rycerza do królewny. Lubię układać zamki. Umiem przejść wiele poziomów, w niektórych potrzebuję pomocy. "

DSC08448.jpg

   

H. - 7 lat:

"Świetna układanka! Mimo że wiele poziomów jest dla mnie łatwych, to lubię je układać. Tylko nad nietórymi muszę się pozastanawiać. Oprócz rozwiązywania zadań, można z tych klocków pop rostu budować zamki i bawić się rycerzem i księżniczka."

Szczegóły produktu
Opinie
Brak komentarzy
Powiązane produkty
Brak elementów

79,27 zł 102,95 zł -23%
Czy potrafisz odszukać w azjatyckiej dżungli wszystkie zwierzęta, które wskazano w zadaniu, i ukryć pozostałe? DŻUNGLA, zawierająca 80 zadań i dwustronną planszę, to właściwie dwie gry w jednej.  Strona dzienna...

59,96 zł 77,87 zł -23%
Świetna gra rodzinna. Można grać już z czterolatkami, a i starsi się nie nudzą. Klasyka - wymyślona przez profesora Borsuka w czasie II wojny światowej.

96,21 zł 124,95 zł -23%
W grze Ogródek wcielacie się w rolę ogrodników. Każdy z Was ma swoje grządki, które należy odpowiednio rozplanować i obsadzić kwiatkami. Nie będzie to proste zadanie, bo musimy uwzględniać kształty dostępnych kwiatów,...

50,01 zł 64,95 zł -23%
Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna!

29,95 zł 38,90 zł -23%

30,72 zł 39,90 zł -23%
Memory z interakcją dla młodszych graczy Gracze kolejno odwracają płytki zwierząt. Gdy któreś zwierzę pojawi się na pięciu płytkach, gracz, który to zauważy i krzyknie nazwę tego zwierzęcia, zdobywa punkt!

Ustawienia

Udostępnij

Menu